הסרת שיער לייזר

הסרת שיער בלייזר לנשים וגברים – ירושלים
קיימות מספר שיטות להסרת שיער: גילוח, שעווה, אפילציה, IPL, אינפרה אדום, לייזר ועוד.. הסרת שיער בשיטת הלייזר הוכחה כיעילה ביותר ובעלת התוצאות הטובות והמוכחות. שיטה זו פועלת על גלי אור- המכשיר מזהה את פיגמנט השערה, האור הנקלט מחמם את השערה לטמפ' גבוהה ובכך הורס אותה מן השורש. יתרונות השיטה: טיפולים מהירים, קיצור מספר הטיפולים הנדרשים, טיפול עדין ביחס לשיטות האחרות, אפשרות לטיפול בגוון עור כהה יותר.
כולנו מודעים לקשיים המרגיזים בהתעסקות התמידית בהסרת שיער:
טיפול עצמי בשעווה- מצריך סבלנות ומיומנות ועלול לגרום לשטפי דם, פצעים והוצאת וורידים, גילוח- עיסוק כמעט יומיומי שמשאיר אותנו עם זיפים ושיערה קשה, מריטת שיערות באמצעות פינצטה או מכשירי אפילציה- דורשת זמן רב ומלווה בכאבים.
הסרת שיער בלייזר היא הפתרון האולטימטיבי לשיער המיותר בגוף.
בעולם המודרני, אין סיבה להמשיך להסיר שיער בשיטות המיושנות.
בעשור האחרון חלה התפתחות דרסטית בתחום הסרת השיער, טכנולוגיות ושיטות חדשניות הביאו לשינוי מהותי באיכות חייהם של אנשים רבים.
כבר אין צורך להשקיע זמן בהסרת השיער לפני הליכה לים, כבר אין את תחושת העקצוצים לאחר גילוח ואת תחושות הכאב הנלוות ממריטה.

יעילות מירבית

יעלות מרבית: מכשיר עוצמתי וניסיון רב שנים של המטפלות, יבטיח אפקטיביות מרבית בזמן טיפול קצר

ללא כאבים

אנו מתאימים לכל מטופל ע"פ סוג עורו וסוג השיערה את הטיפול המתאים ביותר שיבטיח נוחות מירבית ללא כאבים

בטוח לשימוש

בטוח לשימוש: המכשיר המתקדם בעולם וניסיון רב שנים יבטיחו בטיחות מרבית בטיפול, מבלי להשאיר צלקות וכתמים. באישור PDA

ניתן לעשות בקיץ

הטכנולוגיה החדישה של המכשיר שלנו מאפשרת לבצע טיפולים בכל עונות השנה- גם על עור שזוף

ייעוץ לייזר חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

ע"פ מחקר שנעשה בעיתון "ישראל היום", האיזורים הנפוצים ביותר להסרת שיער בקרב נשים הינן: "מפשעות, רגליים, בית שחי, חצי יד התחתונה, פס בטן".
אצלנו בהום לייזר – ניתן להסיר שיער מהאיזורים הללו ועוד ע"פ הרשימה הבאה:

על המכשיר שלנו

המכשיר שלנו מסוג IN-MODE הינו מהחדישים ביותר בשוק והמתקדמים בעולם.
DIOLAZE XL היא ידית הלייזר המתקדמת ביותר כיום בעולם להסרת שיער המבטיחה טיפול יעיל, קצר וידידותי.
ידית זו, כוללת את איזור הטיפול הגדול ביותר תוך כדי הקפדה על

בטיחות ושמירת עור המטופל, במקביל להרס שורשי השיער במהירות ובקלות. הטיפול ב DIOLAZE XL הוא הטיפול המוביל בתחום הסרת השיער וטיפולי לייזר בפרט.
כמו כן, הטכנולוגיה מאפשרת לבצע טיפולים על עור שזוף.
ניתן למצוא אצלנו אישור ממשרד הבריאות ואישור מהתאגיד FDA.

שאלות ותשובות

הייחודיות של ה- DIOLAZE XL היא היכולות לזהות באופן מהיר ויעיל את הפיגמנט של השערה על ידי קרן לייזר ממוקדת וחכמה, וכך ל"חסל" את השורש כך שלא יוכל לצמוח שוב בעתיד, בשונה משיטת ה-IPL המתפזרת על שטח פנים רחב.

כמו בכל השיטות להסרת שיער בלייזר, גם הטיפול ב- DIOLAZE XL מצריך סדרת טיפולים. כדי שטיפול הסרת שיער בלייזר יהיה יעיל, חשוב לעשותו בשלבים. לאחר הטיפול הראשון, השערה מתנתקת משורשה ולאחר זמן מסויים (תלוי מטופל) השערה גדלה ונושרת. לאחר מכן, גדל שורש חזק יותר שעליו אנחנו נבצע את הטיפולים הבאים. לכן חשוב להקפיד על סדרת טיפולים ולהגיע לשיער חדש שנמצא בשלב המכונה "האנגן" תוך שמירה על טווחי טיפול נכונים, מה שמאפשר להרוס את שורשי השערה בשלב הראשוני שלה ובכך להשיג תוצאה מרבית ומהירה ככל ניתן.

החל מהטיפול הראשון ובכל טיפול שלאחריו, צפיפות השיער פוחתת והשערה הופכת לפלומתית יותר. התוצאה הינה החל מהטיפול הראשון, שהוא החשוב ביותר. מספר הטיפולים הנדרשים משתנה מאדם לאדם בהתאם לנתונים שלו: צבע השיער, סוג וצפיפות השיער, גוון העור ואיזור הטיפול.

במכשיר ישנו מערכת קירור הפועלת בשלוש רמות: קירור לפני הטיפול, קירור במהלך הטיפול, וקירור לאחר הטיפול וזאת במטרה להעניק למטופלים חוויית טיפול אופטימלית קצרה, נעימה ונוחה. רוב המטופלים שעברו טיפול הסרת שיער בלייזר באמצעות מכשיר זה, דיווחו שהטיפול כמעט ואינו מורגש.
בהשוואה למכשירים האחרים הקיימים בשוק, ל- DIOLAZE XL ישנו משטח מובנה לקירור העור מהגדולים והאפקטיביים ביותר.

כאשר הטיפול מבוצע אצל מטפלת מיומנת ומנוסה, הוא אינו מסוכן. מכשירי הלייזר הינם מכשירים מורכבים ועוצמתיים ומטפל לא מיומן עלול לגרום לנזקים לעור כגון כתמים, כוויות וצלקות.

ברוב המקרים בסוף סדרת הטיפולים לא יהיה צורך בטיפולים נוספים. כמובן שנתון זה יכול להשתנות בהתאם לאיזון ההורמונלי של המטופל

הטכנולוגיה החדישה של המכשיר שלנו מאפשרת לבצע טיפולים על עור שזוף.
חשוב לא להשתזף לפחות שבועיים לפני הטיפול על מנת שהשיזוף לא יהיה "טרי" והטיפול יהיה מיטבי. ניתן להשתזף כבר כשלושה ימים לאחר הטיפול.

בדרך כלל לא יהיה צורך לגלח בין הטיפולים.

תוצאה ניתן לראות כבר מהטיפול הראשון!

 תלוי באזורים המטופלים בגוף כל מטופל. בדרך כלל הטיפולים ינועו בין 30-60 דקות.

המטפלות שלנו הן מהטובות והמנוסות ביותר. תמי כ-25 שנה ומלי כ- 15